God sommer!
Et innholdsrikt første halvår av 2026 er tilbakelagt, og ansatte i administrasjonen tar ferie fra og med 13. juli. Kontoret er dermed stengt i ukene 29, 30 og 31. NHO Transport ønsker medlemsbedrifter og andre bransjekolleger en riktig god sommer.