God sommer!

Publisert

Et innholdsrikt første halvår av 2026 er tilbakelagt, og ansatte i administrasjonen tar ferie fra og med 13. juli. Kontoret er dermed stengt i ukene 29, 30 og 31. NHO Transport ønsker medlemsbedrifter og andre bransjekolleger en riktig god sommer.

Trenger du likevel å nå oss i sommer kan Jon H. Stordrange kontaktes på e-post eller telefon.

Motta nyhetsbrev?

Motta nyhetsbrev?

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post: